Methods of assessment of postoperative pain in children with impaired cognitive functioning

Authors

  • Jarosława Belowska Zakład Dydaktyki i Efektów Kształcenia, Wydział Nauki o Zdrowiu, Warszawski Uniwersytet Medyczny Author
  • Panczyk Panczyk Zakład Dydaktyki i Efektów Kształcenia, Wydział Nauki o Zdrowiu, Warszawski Uniwersytet Medyczny Author
  • Joanna Gotlib Zakład Dydaktyki i Efektów Kształcenia, Wydział Nauki o Zdrowiu, Warszawski Uniwersytet Medyczny Author

DOI:

https://doi.org/10.12923/

Keywords:

Abstract

W ramach podnoszenia jakości kształcenia, wzbogacania oferty i urozmaicania formy zajęć dydaktycznych dla studentów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w dniu 2 marca 2014 r. (niedziela) w Centrum Biblioteczno-Informacyjnym przeprowadzono zogniskowany wywiad grupowy tzw. fokus (focus group interview) dotyczący opinii badanej grupy położnych na temat możliwości, chęci, motywacji i umiejętności wykorzystywania wyników najnowszych badań naukowych w codziennej, klinicznej praktyce położniczej. ...

Downloads

Published

2014-05-01